-10 kilo *_*

Sov väldigt dåligt i natt. Inte för att jag egentligen låg och tänkte, det var mer att jag inte kände mig så trött. Imorse vägde jag mig och det är +-noll. Det var inte riktigt vad jag hoppats på. Min tanke var ju att jag skulle vakna upp -10 kilo, ha fastare tuttar och en rumpa som min kille skulle kunna döda för. Det hände alltså inte.
Mensen är säkert på gång. Läste i aftonbladet att en kvinna med pms hade dödat sin pojkvän pga sin psm, grattis.
Jag är mer en sån som kastar grejer. Min dröm om mössan lever kvar *_*

Kommentarer:
Postat av: Linda

Vill du ha gratis varuprover? Besök min blogg för mer info...
Ha en trevlig helg!

Postat av: Ulverbeast

Big error there, i am already willing to kill for your butt ^_^ <3

2007-09-01 @ 12:12:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits