Dumtre

Tre är onda.
Var i en av deras butiker och hälsade på eftersom jag ville köpa den supersnygga LG siffrasiffrasiffra Shine.
Så jääääääääävla snygg. Jag väntade mig att gå därifrån med en fin papperspåse med min nya flashiga mobil.
Kvinnan bakom disken kom plötsligt med den fantastiska komentaren om att jag inte kan byta telefon förrens tidigast MAJ nästa år.
Jag var i sån stor shock att jag inte lyckades klämma ur mig frågan hur i HELVETE mitt 18-månaders abonnemang plötslgt förvandlats till ett 24-månaders. Jag blev fett förbannad.
Min kollega och vän N som var med tyckte att jag skulle ringa till Tre och skrika lite. Jag fick stora Hollywood-action tankar. Bomber som exploderar, bilar som kastas runt som vantar i luften med eld sprutandes på grund av all gas i luften, militärer och JAS-plan, sen mitt i all denna uppståndelse står jag iklädd något tight och sexigt i min ehum nya(?) sexigt slimmade kropp och skriker att 24 månaders inte är lika bra som 18 månaders.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits