Ledsen

Konstig dag idag. Det gick hyfsat att jobba natt. Ibland går det mer eller mindre bra. Sov fram till halv fyra. Pratade med D och allt blev bara fel fel fel fel mellan oss.
Jag är så glad att jag är ledig ett par dagar nu och planerade att åka och hälsa på honom, för det är ju sånt som man vill göra som flickvän. Det lät inte direkt på honom som att han ville att jag skulle komma och jag blev så sårad. Vi hade även en diskussion om att jag ville köpa honom något. Det är ju sånt jag gör. Jag försöker alltid köpa uppmuntrande presenter och godis och sånt. Det slutade med mer tårar.

Gick på en promenad och grät precis hela tiden. .. Läste sedan Harry Potter i en timme eller två.
Började prata med D igen och återigen så blev presentdiskussionen en gråtfest. Jag tycker om att ge bort saker men när vi pratade kände jag mig bara dum för att jag ville ge honom något. Det är nog fel på mig. Det skulle kännas bättre om någon kunde bekräfta att det faktiskt är nått fel på mig.

Han gick och lade sig för ett bra tag sedan och jag har gråtit sedan dess.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits