My zipper catch my balls

Okej vad kan jag säga jag har hittat mössan som jag alltid drömt om.. .. eller i allafall öh kommit på att jag alltid velat ha då jag såg bilden på den. Det började med att jag köpt en fantastisk jacka på Vero Moda. Självklart måste jag ju ha matchande väska, mössa, halsduk osv osv osv.
Letade runt på ellos, la redoute, haléns, hm och ett gäng andra butiker då mina handledare loggade in. Hon är världsbäst på att sticka och virka. För att lämna ut mig totalt så är hon min idol när det gäller sånt!
I vilket fall så kom jag då på att jag kan hyra in henne för att sticka halsduk/mössa/vantar till mig.  Den underbara människan länkade in mig på drops där jag direkt hittade mössan och en alldeles fantastisk halsduk.

Anledningen till den "roliga" rubriken kommer från min pojkvän som jag endast pratar engelska med uttryckte detta då jag sa bollarna skulle fastna i min jacka. Han förtydligade med den fantastiska kommentaren med inlägget att det naturligtvis skulle vara hemsk om en kille utsattes för det problemet. Jag älskar honom.


Becks nya höstjacka
röd halsduk Dröm mössa


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits