Nervös

Har spenderat större delen av kvällen med att titta på O.C. Det går ju inte direkt lysande för Marissa i slutet.
Annars så har jag ju så klart funderat. Vi kanske kan reda ut det. Fan va jobbigt det är att komma på lösningar på problem man knappt kan hantera. Jag har dock på känn att det faktiskt kan bli bra det här.
Har legat strax över gränsen på viktklubb och det är ju naturligtvis inte så bra som jag skulle vilja men nu är det så här att det är dag två och jag försöeker, jag vill inte trycka ner mig själv för mycket.
Det kanske är meningen att jag ska börja mitt nya liv. Jag vet två personer som skulle bli väldigt lyckliga av det.

Jag måste börja idag om jag ska kunna förändra det som händer imorgon och dagen efter det. AMEN.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits