Terminate - Judgement day

Har gått med i viktklubb igen. Det är aftonbladets viktsida och att jag gått upp de tio kilona handlar mest om att jag varit så nere att jag inte klarat av att hantera mitt ätande. Den vackra ljuspunkt jag haft under våren kanske kommer att försvinna. Jag är så rädd för det att jag inte vet om jag vågar svara i telefonen nästa gång han ringer.
Jag älskar honom mer än jag älskat någon annan.
Jag fattar inte ens varför jag gråter så mycket när jag pratar med honom. Jag gissar att han är min livlina och är den som hållit mig över vattenytan. Jag kan inte ens sätta ord på hur jag själv mår eller hur jag känner och när det är så; hur ska jag kunna förklara det för någon annan.

Jag dränker min älskade och jag måste släppa honom men utan honom är jag ingenting.

Funderade en stor del av kvällen på vad jag vill göra och hur jag ska lösa det här. Jag vet inte eller jo jag vet visst jag måste sluta vara en sån som jag är (hjälp någon) och sen leva lycklig i alllllllla mina dagar med den jag älskar allra mest.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits