Årets julklapp i Borlänge

Banverket chockade totalt idag när årets julklapp damp ner i brevlådan. Allt jag fattade när posten kom var att det var nått jävligt irriterande för brevbäraren pressade in de stora kuvertet med enorm svårighet. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att stoppa brev i brevlådan. Min brevlåda är jättesnäll och tar emot de mesta.
När jag sedan vaknade och gick för att titta och väntade mig så mycket reklam att jag skulle vara tvungen att hämta en hel plasatkasse för att tömma skräpet möttes jag av två brev. Ett brev från comhem som var ytterst miljöoväntligt samt brevet från BV.
Slet upp och där i låg Grötboken. Jag har börjat äta gröt igen efter ett halvår i förnlekelse att jag äter det.
Gillar man gröt ska man absolut köpa den här inriktade kokboken och man stödjer även Frälsningsarmén.

Grötboken


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits