Dagens hatobjekt/person/företag

Vinnaren är .... Svenska spel.
Jaha tänker du, säkert på grund av att det är så många som fastnar i spelmissbruk och Svenska spel skänker så lite som möjligt till rehab. Eller att de är onda och inte vill släppa sitt monopol.
Nej det är JÄVLIGT mycket värre än så!
Det handlar om de jävla jultrisspaketen man nu kan köpa för 100 kronor på närmaste lotteributik nära dig.
Jag köpte en sådan igår eftersom jag tycker att triss är det helt klart roligaste skrapet, jag gillar gult, vad kan jag säga?
De berättar stolt i lotten att det är miljarders med vinster och det är klart att man går på det direkt (jag är lättköpt).
Skrapar hela lotten och vinner 25 kronor...... YAY ..... vänta här nu... den jävla lotten kostade 100 spänn. Alltså gick jag back 75. Börjar då självklart läsa lite närmare och det är lite över 50% av lotterna som ger en vinst på 25 spänn. Ser också att det lagt till med en massa extra summor man kan vinna, 200, 2000 osv osv.
DU kanske tycker att det är okej att vinna så lite men jag tycker att minimum ska motsvara de belopp man lagt ner på lotten. Taskig present om man lägger ner 100 pix och sen bara får 1/4 glädje. Du köper en fyra dagars semester i Thailand men får bara stanna en dag liksom.
FETT DÅLIGT SVENSKA SPEL!

Dagens hatperson är Pernilla Wahlgren. Dels för att jag avskyr sådana där "hurtiga" personer och att hon och hennes familj är med i alla animerade/tecknade filmer som släpps dubbade *kräks* men också för att jag har jävligt svårt för personer som säljer ut sig till tamejfan allting.
Det började med den där plackers grejen (tandtråd), sen kom den sjukt dåliga Nutrisse hårfärg (vägra köpa) och sen fick jag se att hon designar smycken på nått av de större julvelföretagen. Men PLEASE.
SELLOUT!!! Jag är så glad att jag inte gillat henne förrut och nu kan jag tycka hur illa om henne som helst MUAHAHAHAAHAHHAAA *horn i pannan*

Dagens hatobjekt är helt klart min blåbärsjuice som jag köpte för typ en vecka sedan på konsum (våga vägra säga coop) som jag inte hittar här hemma :S Någonting kommer att börja lukta förr eller senare.
Snart ett ruttet blåbär nära dig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits