Fula färger

Ont i huvudet hade jag till halv fem då jag slutligen somnade. Hur många panodil är egentligen lagligt att ta? :S
Kom till jobbet och var på ett uppjagat och ilsket humör. Ville gå hem och sova för att få bort de dova dunkandet i huvudet.
De håller på att måla om på jobbet och jag hade nog inte brytt mig så mycket om det inte vore helt sjukt fula färger de valt. Pastellgrönt och ljusgult. Det spelar ingen roll var DU som läsare säger om att de färgerna passar - det ser tamejfan inte klokt ut. Jag som är färgälskare skulle inte ens välja de färgerna och jag har aftonbladsloga-gult i mitt kök. Den farlig(falu)röda färg som används nära golvet är okej men inte tillsammans med pastellfärgerna. 
Jag ska låta jävligt negativ nu men det är sjukt jävla fult. Jag struntar hejdlöst i vem som bestämt färgerna det är fult fult fult fult.
Förrutom att det är sjukt jävla fult så har målarna gjort ett PISSJOBB. De har inte sandpapprat bort den tidigare färgen så man kan se flagorna av tidigare målarfärg och på en pelare har de målat över klister. Jag önskar att jag skojar men det gör jag inte. När jag orkar ska jag lägga upp bilder. 
Jag hoppas inte att BV betalar något för det skitjobb målarna utfört.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits