inte tillräckligt bra

Det går inte så bra just nu. Jag vet inte om det är för att jag är sjukt trött eller för att jag helt enkelt är för ... *funderar på nått bra adjektiv* .... mindre bra.
Det kanske är så att jag är långsam men borde jag inte jobbat upp det sen jag började här? Det blev världens tjaffs om arbetet som pågår inne i Uppsala. Planeringsavdelningen gör säkert sitt bästa men det blev lite (underdrift) knas och arbetsledaren ute i spåren var lite LIGHT irriterad.
Jag upptäckte inte ens felplaneringen förrens det var för sent.
Jag gillar verkligen inte den plats vi på jobbet kallar Uppsala-platsen. Jag tycker inte att jag är dålig men jag får ALLTID en känsla av att inte vara bra nog när jag sitter här.
Det är alltid något som är fel, någon som är irriterad, arbeten som är helt omöjliga eller något annat fel. Jag tycker att jag behärskar ALLA platser utom den här. De här är den plats jag har rädsla inför.Det kan man ju tolka hur man vill, det är ju inte så att jag ger upp men man blir nedslagen. 
Detta gäller som sagt nattetid.

Men passar inte galosherna är det bara att byta jobb och det är när man sitter här som man känner så. Jag vill verkligen inte känna så. :( 
*ledsen* 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits