Lösningen i Rebeckas skåp

Sov typ två timmar inatt. Jag var inte särskilt stressad över något så varför jag inte somnade vet jag inte. Antagligen var jag rädd att jag skulle glömma mina kläder jag skulle ha till julfesten. Sådana saker håller mig sällan vaken om nätterna - hello im miss praktisk. Jag har en hel uppsättning av sexiga underkläder, smink (och skönhetsprodukter), skor, tre sorters hörlurar till mp3spelare, batterier, pengar (ungefär 25kr), mat, brev från en chef, böcker, Vogue, plåster OCH använda träningskläder i mitt skåp på jobbet. Ingen situation är för svår i mitt skåp. 
Halvsprang till jobbet där jag åt gröt (kräksmiley). Egentligen är inte gröt äckligt det är bara det att ... färgen och konsistensen liksom :S
Ett tåg var 245 minuter försenat och samtidigt satt en kollega med vadslagning om en annan kollega. 
Jag ville inte ge mig in på vadslagningen då mina odds låg på en helt annan person var tillräckligt full och tillräckligt smart nog att åka hem för några år sedan. 
Pratade med flera kollegor om hur man skulle tillbringa eftermiddagen - träning, frisören, skitsnack - hem, sova, sminkning i lugn ro. Jag valde de senare. Ödesdigert.
Fick gå hem tio minuter tidigare och fick naturligtvis så mycket skavsår att jag var tvungen att plocka fram mina kära jumpadojjor till kvällen. 
Sängen såg inbjudande ut och jag bara gled ner i mina übersköna lakan och försvann i drömmarnas värld. 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits