Nej till bläckfisk *urk*

Har sovit dåligt i helgen och denna natt blir inget undantag. Känns bajs eftersom jag ska sitta med en instruktör imorgon som ska avgöra hur jag klarar av det här. Vill egentligen sjuka mig då jag sitter här med feber och är snurrig i huvudet men jag vet att om jag inte kommer imorgon så kommer det att dröja SJUKT länge till innan jag får sitta med en instr. Har ätit trettioelva olika tabletter idag och ingen verkar ha hjälpt, mina öron har nu börjat låta så där som de alltid gör när jag är på väg att få öroninflammation. Jag ber dock till varenda gud att jag inte ska bli sjuk som förra året då jag stannade hemma 37 !!!! dagar i sträck. VIlket sedan åtföljdes av ytterligare 5 eftersom jag var så svag att jag inte kunde arbeta överhuvudtaget :( Klarade inte ens av att stå upp. Fy fan vilken tid det var.

Har förstått att bläckfiskkorv har gett ett gäng höjda ögonbryn och jag funderade på varför folk inte förstår när jag skrivit ett inlägg om det. Men inlägget finns inte O_o
Jag kommer ihåg hur jag skrev det, men det finns inte kvar.
Så fort jag får chansen ska jag lägga upp den förlorade bilden igen så att folk förstår att bläckfiskkorv är gjort av GRIS och inte bläckfisk.
Jag äter INTE INTE INTE INTE INTE nått från havet. Thought you knew me by now.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits