Prakti-kant

Fan ibland är jag så rolig att jag bara skrattar. Notera att jag skrev jag bara dvs me alone :D
Som idag när jag kom till info så fick jag sitta med två personer liksom jag övandes för att bli trafikledare. Vårt jobb är uppdelat på Syd-, norr- och västkant och när jag såg att jag skulle sitta med de två andra övarna utbrast jag Prakti-kant. Sheesus vad får jag alla "roligheter" ifrån.

Har varit lite snurrig i huvudet sen jag kom hem från jobbet. Det kan ju förstås ha att göra med att jag började klockan sex imorse *gäsp* slutade halv ett, åkte hem och kom tillbaka till 1530 för att jobba fram till 20:30.
Just nu är jag så mossig i huvudet att jag inte kan få ihop enkla saker som resa mig upp ur soffan.
Nä vänta. Otaliga generationer före mig har misslyckats med att komma upp ur soffan. Risken är faktiskt att jag somnar här :S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits