Snabbfredag

Innan jag lyckades ta mig in på restaurangen, eftersom jag var tidig beslöt jag mig för att gå in i affären Inneboende som låg precis brevid. 219 kronor senare kom jag ut med en jävligt snygg cornflakesburk som jag ska använda på jobbet till att ha makaroner och müsli i. Restaurangbesöket var väldigt trevligt. Innan de andra kom tog jag en drink eftersom jag var tidigt. Jag blev direkt lite light headed.
Fan, trodde inte att jag var så svag för alkohol. -_- Valde att inte dricka en droppe till! Mycket prat om barn (två gravida med). Maten var jättegod och när jag orkar, lägger jag upp bilden på min mat. Höll på att frysa ihjäl när vi skulle gå ut därifrån.
Mötte ytterligare en arbetskamrat på tåget hem och vi pratade snabbt igenom jul/jobb/ledighet innan jag äntligen kom hem.


Kommentarer:
Postat av: Alexandra P

Vad är d för nåt du äter egentligen?Bläckfiskkov o sen blandar du makaroner o musli i en o samma burk?? Jag trodde jag kände dej människa!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits