Status: sjuk del 2

Vaknade och mådde jätteblä. Hade inte sovit många timmar då jag vaknat upp av att inte kunna andas, bland annat. Ligger fan dränkt i snor, det finns inte så mycket man kan göra.
Hade feber och mitt öra gjorde ont som SATAN men jag tänkte åka till jobbet som om det vore de sista jag gjorde!
Åkte in till stan i ett töcken och svettades så mycket att det var BLÖTT på låren. Sånt är trevligt - INTE.
Köpte mat på Tutto Italia, lasagne *_* alltid så jäääävla bra.
Kom till jobbet där de flyttat köket från ett plan till ett annat. Jag ska spara de negativa orden till ett - ILSKA.
Det satt lite folk i de nya desinfekterade köket. Ni vet ett sånt där kök där dammkorn inte vågar visa sig, där ord som operationer och destillerat vatten hör hemma. Ytterligare ord om det kommer här - blä, usch, ofavorit.
Dessutom de personer som var i köket noterade återigen hur VÄRDELÖS fixarfirman som är hos oss är. Kaklet sitter inte fast på rätt sätt, det saknas en list och ... fy fan... Den målarfirman ska fan inte få komma i närheten av mitt boende eller nån jag känner. Dock har jag lite fiender som kanske kan få en påhälsning.
Funderar på att gå upp till en av mina chefer och påtala att jobbet killarna har gjort är SKITDÅLIGT och att de inte borde betala. Det är synd för detta hade alla möjligheter i världen att bli fräscht och treeeevligt och nytt, i stället blir det bara - titta på den här skitfula lösningen, den här kakelplattan sitter SNED, här saknas en list, det finns inget sådant skåp... Synd på så bra planer!

Iallafall så fick jag min cola *_* gick ner till arbetsplanet där jag satte mig och började svettas ännu mer. Kan ju avslöja äckliga detaljer som att när jag tog bort min halsduk så var håret BLÖTT. Charmigt va! Tänk då ställen där man har typ tightare kläder typ underkläder.. *ger elaka bilder*
Min instruktör för dagen gjorde korstecknet mot mig och planerade snabbt in ett annat datum. Samt hämtade saneringsdukar för att rensa bort mig. 
Åkte hem direkt utan att byta in min sketna jultriss (läs tidigare inlägg). Ringde direkt mamma för att kolla om hon kunde ta hand om mig, men hon var upptagen av att berätta hur glada kidsen var från gårdagen vilket jag inte hunnit skriva om än. Så när jag kom på att jag ville att hon skulle komma hem till mig och baka kakor (eller liknande) så hade hon lagt på för länge sedan och jag pratade i telefon med min bror. Snabba ryck.
Han pratade världsherrvälde och hur man skaffar sig allierade.
Nej han vill inte bli diktator, men han vill ha ett bra guild i World of warcraft.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits