Status: sjuk del 3

Ringde igår runt niotiden vilket naturligtvis känns ganska sent och sjukanmälde mig även för idag onsdag. Det är ganska uppenbart att min kropp är besviken på mig för idag har jag visserligen inte ont i öronen men ont i halsen och jag är väldigt uttorkad. Dessutom gjorde jag misstaget att se mig i spegeln och jag ser ut som 7 svåra år. Blek och mossig för att inte tala om att ögonen hänger -_-  
Har hostat konstant nu i femton minuter men det kommer liksom inte upp någonting och jag har därför druckit av min nyfunna blåbärsjuice! :D Den hade gömt sig på en köksstol.
Snoret som jag snyter ut har en otäck färg som jag inte ens vill börja på att beskriva.
Sedan började jag helt plötsligt nynna på en barn sång. "Denna sjukdom den ska vandra från den ena (kroppsdelen) till den andra... låt den gå, låt den gå låt den aldrig nånsin stilla stå"
Idag ska jag annars göra absolut ingenting igen vilket känns som en repris av helgen.

Välkommen till Beckis sjukvärld.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits