Status: Sjuk

Vaknade upp på lördagen och hade ENORMA planer på att göra så lite som möjligt. Det blev tyvärr inte så då jag hade ont i halsen och näsan var fylld av ... otrevligheter.
Spenderade dagen i soffan med att spela WoW och snyta mig. Ett helt berg av snorpapper har växt upp här brevid mig och tyvärr var det inte Lambipapper så jag ser ut som Rudolf med röda mulen och min näsa är FETT irriterad på mig. Lite julpynt alltså.
Lyckades ta mig ut till Vi(vo) där jag köpte julskinka, läsk, kycklingspett och potatisgratäng. Orkade inte laga mat.
Flippade lite mellan kanalerna men var för sjuk för att orka titta på något.

Idag söndag hade jag ÄNNU STÖRRE planer på att göra något, denna gång handlade det om att jag vill åka till Skansens julmarknad. Det var ju bara att vakna för att inse att det inte skulle ske. Blev lite ledsen i ögat. Jag har inte ens tänt min adventsljusstake och nu får jag ännu mindre jul :(
Ingen julmarknad överhuvudtaget i år. Nästa helg ska jag nämligen jobba och Skansen marknad är stängd då.
Jag är dessutom jätteglad att jag inte ska jobba imorgon måndag, hade varit alltför svag för det och jag HATAR att sjukanmäla mig. :(

Kommentarer:
Postat av: Peter

Hej!
Jag har faktiskt varit inne och kikat lite, då jag ska söka till en trafikledartjänst i Gävle. Har du några tips om hur intervjun och allt gick till?
Hmm, jobbade som försälare på Eb-games, sålde så många WOW spel att jag inte vågade börja spela själv. Tur det kanske?
Peter.

2007-12-17 @ 19:56:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits