The Julkort!

Idag kom det. Det som tyvärr alltid verkar dyka upp i närheten av födelsedagar och julen.
JULKORT.
Fast det är The Julkort vi pratar om. Det som kommer från den sidan av familjen som jag totalt förnekar men ändå tänker tillägna ett inlägg åt. Känner vi av lite förbittring här kanske?
Det brukar alltid vara ett sånt där billigt julkort som inte känns som att någon spenderat några känslor överhuvudtaget på. När jag köper julkort så står jag och väljer LÄNGE och sedan bestlutar mig för vilket kärlekskort som kommer att glädja mest. Mamma och jag köpte julkort i Kina för ett gäng år sedan för hyfsat stora pengar men de korten är fulla av kärlek och julkänsla, så klart!! Folk ska bli glada när de ser julkort.

Iallafall den ONDA hälften av mina föräldrar väljer alltid ett kärlekslöst kort som denna person sedan signerar "Pappa" ... JA med " " som om man inte försöker förneka det tillräckligt ändå.
Iår var det en stor skillnad och redan när jag såg kortet ligga där med tomtebilden uppåt visste jag att det kom från honom. Hur kunde jag veta det? Jag säger ju det, kärlekslösa kort!
Det kan också bero på att tomten på bilden ser sjukt deprimerad ut, det är lite osäkert faktiskt.
I allafall så plockade jag upp pestsmittan vände på det och läser med stor ... skräck? förtjusning? hat? 

FAR

Va fan! Han har övergett det som jag och storebror har HÅNAT i åratal. 
Allt jag kunde känns var: 
-I AM YOUR FATHER..*flåsflås*.
-NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ringde direkt bb (bigbrother) som också noterat FAR signaturen. Sen hatade vi i två tre minuter och sen levde vi båda vidare våra faderlösa arga liv......

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits