Uppe sent

Har ju inte skrivit på flera dagar. Det beror på en sak, ett spel, World of warcraft. Fan va roligt det är att spela. Har ju som sagt var inte spelat på sex månader och nu insåg jag hur mycket jag saknade det!
Enda tråkiga är att jag bara känner min darling och min bror som bara är uppe oanständigt sent, så det är få att tala med.
Största chocken var igår då mamma ringde kvart över tre och frågade om jag ville ha en svart eller beige jacka med röda detaljer. Jag trodde det var min bror som ringde eftersom jag *hosthost* var uppe.
-Du vet väl vad klockan är?
-Va, nej men vill du ha en svart ... ...
Anledningen till att min mamma undrar vad jag vill ha för jacka klockan tre på natten är för att hon är i Kina.
Min mamma har uppenbarligen en större budget för resor än vad jag har. Eftersom hon för två veckor sedan var på späckhuggarsafari (ja det heter så) i Norge. Dock såg hon inga späcks och det var stor sorg.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits