Wow igen

I fredags var jag ledig och det var sjukt skönt. Spelade lite World of warcraft, jag har börjat med det igen. Det känns egentligen inte helt bra. Jag kände att det var lite för mycket missbrukar-tendenser när jag höll på som värst förra året. Var uppe alltför många timmar bara för att "göra en sak till". Jag kan verkligen förstå folk som helt sugs upp av det och inte kan leva sina liv normalt.
Loggade in på min huvudkaraktär och den första som fick syn på mig var den person jag minst av allt ville träffa. En av de som fick mig att sluta. Han som sa att jag var en idiot som inte ville spela när min morfar dött (hur kan du svika vår grupp för en sån sak) och sen när begravningen varit (har du inte kommit över honom än?). Upprörande.
Min darling gjorde allt för att skydda mig och det slutade i så mycket drama att jag inte ville spela mer.
Spenderade mer tid online med att gråta över mobbingen än att faktiskt ha roligt.
Det var ju självklart diskussioner om att byta värld men va fan man "känner" ju sjukt många människor online det är som att sluta ett jobb. Och om man till 90% trivs vill man väl inte sluta?

Åt lunch med mamma på mitt nya pastahak och det var lika gott den här dagen. *_*
Sedan gick vi till gallerian och fikade. Avslutade det hela med att gå på Claes Ohlsson för att kolla på OBH Norcidas barnköksprylar. De var väldigt verklighetstrogna men fick inte användas tillsammans med mat. Ytterst tragiskt!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits