Åhlénsdyrkan

Mi god jag glömde ju skriva mer om Åhléns ju! Nej jag får inte reklampengar av Åhlle men man kunde ju hoppas att de kan läsa hur mycket fin kritik och vilken glad kund de har i mig :D och sen skänka mig pengar så att jag kan gå där ännu mer och ge ännu mer feedback...
ÄNIWEJ
Fick deras medlemsbrev med julinspiration. Där kunde man få julklappstips till olika typer av människor. Bland annat fanns kategorin Inredningstypen. Tittade närmare på flera av produkterna även om jag är jättesämst på inredning. Fastnade på en tvättsäck som kostade 150 spänn. Med tanke på hur "ofta" jag tvättar skulle den knappt räcka till mina trosor så det blir ingen sådan även om den är väldigt fin. Jag är dock glad att de inte placerade "säcken" under kategorin Hennes, vi kvinns behöver inte förpassas ännu mer till köket och tvättutrymmen. 
På tal om att tvätta, ha ha, så ska jag faktiskt tvätta imorgon.


Minitvättpåse

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits