Arg Arg Arrrrggghhhh

Agressiviteten haglar.
Sedan i torsdags har jag varit arg. Så där sjukligt arg hela tiden. Vet inte vad det kommer ifrån men det stör mig sjukt mkt. Jag är inte så här i normala fall. Mina aggro-rynkor får nytt fäste.
Började nästan gråta igår när jag kom hem, när jag sovit middag och när jag skulle gå och lägga mig. Dessutom mådde jag väldigt illa större delen av dagen.
Var i närmare upplösningstillstånd idag då jag var inne i stan och klev in på Åhléns där det var typ 25 grader varmt. Julruschvärme, massor av människor, folk är arga och irriterade, ilskan ligger precis under ytan och puttrar. Dessutom för min del så börjar huvdet dunka.
Stod framför Harry Potter-hyllan och valde bland alla böcker. Det är ju en bok som kommer att läsas sönder och samman så det måste vara den bästa. Stört, jag vet.
Tog en som verkade ropa på mig. Fick en tablettask också. :D
Köpte hårspray, shampoo och en spraydeo så att jag kan börja träna på jobbet utan att behöva släpa med mig hela arsenalen av pryttlar. Min väska väger nog mkt ändå.
Tränade till tonerna av Britneys nya album och var nöjd då jag klev av cykeln 25 minuter senare svettig och uppumpad.
Känslorna svallar som värsta stormen och jag fattar inte ens var det kommer ifrån? Är det DU som är skyldig till att jag är så arg?

*förbannad*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits