Bello e Impossibile!

Satte nästan morgonkaffet i halsen (trots att jag inte ens dricker kaffe) i morse, hade tvn på och det var en reklam för en bil som blir färgad röd samtidigt som någon(?) går runt den och liksom smeker den detta till tonerna av Gianna Nannini. Har inte hört något om henne på säkert 15 år, jag trodde nästan hon var död :S
Jag minns i mina barnår att vi alltid lyssnade på henne och gruppen Travelling Wilburys varje gång vi åkte bil så man skulle kunna säga att det var en liten minnesresa både positiv och negativ. Positiv för att jag gillar musiken negativ för att det står Pappa written all over it...
Ska nu leta upp lite låtar som jag vet att jag tyckte om när jag var liten men vad kan de ha för titlar? Hon sjunger vad jag vet allt på italienska. Två titlar kan jag dock -  Bello e impossibile och I maschi. Hum måste kolla in YouTube.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits