Brukar du, vem, hur ?

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln
: Ja men inte i helkroppsspegel.
Gnälla: Hela tiden
Skrika: Nej det tycker jag inte
Sova: mmmmmm
Ha ångest: jämt?
Skada dig själv med flit: Det händer...
Ta mediciner du inte borde ta: Eh NEJ
Vilja dö: Ja
Drömma mardrömmar: Ofta
Drömma sexdrömmar: Inte vad jag kan komma ihåg
Ta droger: Socker? Coca Cola?
Klä dig i svart: sällan/aldrig
Gå till kyrkan: Skojar du eller? men jag brukar säga Amen i badhuset
Gå i skolan: Det var ett tag sedan
Röka: Tål inte
Ha sex: Bara när: Mannen i mitt liv är hos mig - alltför sällan
Hata folk: långsamma folk på stan. Pappa hela tiden.
Lita på folk: alltid

VEM :
Saknar du: Dennis, Äl
Vill du döda : pappa
Rörde dig sist: ... kommer inte ihåg? Dennis?
Vill du slå: Pappa
Kysste dig sist: Dennis
Vill du kittla: Ingen. 
Kramade du sist: Dennis
Vill du prata med: Vem som helst?
Skrek du på sist: kommer inte ihåg
Vill du vara som: mig? fast i en mer vältränad version med mindre ångest
Sårade dig sist: ............. Vill inte svara
Vill du bli galet full med: usch jag vet inte :(
Vem gjorde dig riktigt glad senast: Sabina
Fick du sms från senast: Storebror - klagade på snön
Ringde dig senast: Dennis eller mamma
Är vackrast på jorden: Jag så klart .P annars Zhang Ziyi
Älskar du mest: Dennis

HAR DU :
För många vänner: Verkligen inte
Någon annan psykisk sjukdom: vad är annan? jag är typ alltid deprimerad
Någon fysisk sjukdom: Urinvägsinfektion, migrän 
Någon skada: Självhatare fast jag vill inte
Färgat håret: Alltid!
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej
Egen dator: Ja *_* 3 st
Bra självförtroende: Hahahahahhahahahhahaaaa
Kysst någon: jupps flera
Haft sex: mmmm
köpt kondomer : Ja
Tagit nakenbilder: ja men inte sparade på datorn, så dum är jag inte
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Japp
Varit kär: Är nu
Dumpat någon: ja 
Stulit någonting: Varje dag med hjälp av Azureus
Rymt hemifrån: ja
Tuttat eld på nått: Nej :S
Gjort något olagligt: Varje dag

HUR :
Går du
: Öh framåt? O_o.
Springer du: Så sällan som möjligt
Svarar du i telefonen: Beckis, Rebecka, Bexs, hej namn
Fördriver du tiden: framför datorn/tv:n
Mycket pengar har du: För lite för att leva som Paris Hilton men jag är nöjd.
Tjänar du pengar: Japp.
Ofta bäddar du sängen: mmmm
Ofta diskar du: eeeeeehhh vågar inte svara om hälsovårdsmyndigheten skulle läsa
Ofta städar du: samma som ovan
Många stör du dig på: Två just nu men på det stora hela 4
Ofta träffar du din familj: en gång i veckan

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits