Buono! Cowboy on the run! `_´

Skyndade hem hämtade postavin och gav mig av till Konsum där posten huserar. Hämtade ut ett jättepaket. Ungefär lika stort som ett 2 kilos tvättmedelpaket. Det kanske inte låter så stort men det är GIGANTISKT med tanke på att det skulle innehålla två musikskivor.
Öppnade försiktigt paketet och däri låg skivorna tillsammans med en kalender! Amen i badhuset på Jay Chou *_*

Köpte hans skiva Nocturn när det släpptes för ca två år sedan, endast för att den var så sjukt hypad på sidan där jag köper musik. Så jag visste inte alls vad jag köpte och fy fan va jag älskar den skivan. Man behöver inte vara något större geni för att fatta att den här killen kan sin sak. Texter och musik i perfekt harmoni plus hans galna användning av olika instrument som på nått underligt sätt alltid verkar fungera. Precis som med Kent - man behöver inte fatta så mycket för att förstå att de är bra även om man inte gillar dem.
Förra veckan släpptes hans senaste album och förväntningarna är förstås höga. Första låten Cowboy on the run, har jag sett på youtube och man skulle kunna säga att det var en mun-öppnare ('O'). Det funkar att släppa rap/country om man är Madonna där folk accepterar precis vad som helst... men jag gissar att det kommer att sluta med att jag gillar den här låten med. Vill man se får man helt enkelt leta upp den horribla låten/videon själv.
Gillar man bilfilmer så är han med i en som heter Inital D där hans minst sagt jävligt udda personlighet visas upp tillsammans med bilar. Får se hur västvärlden tar emot honom i Curse of the Golden Flower...

Den andra skivan är en singel från gruppen Buono! Glad J(apansk) Pop på de alldra sockrigaste sätt.
Kolla in om du vågar. `_´


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits