Dagens tre önskningar

När jag lagt mig igår började jag fundera. Det handlade mest om hur mycket tid, tankar och framför allt pengar jag spenderat till julfesten på jobbet. Det är ju fan löjligt. Till vilken nytta?
Det är inte så att det är något som kommer att förändra mitt liv men jag förbereder mig som om det vore det. 
Känns sorgligt är mitt liv verkligen SÅ tråkigt?
Målet för denna dag är att äta skinkmackor, kolla på Harry Potter (som precis landade i brevlådan) och inte spendera några pengar. 
Två av sakerna tror jag att jag kommer att klara :D 

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag tänker samma sak ibland. Livets gång. man gör saker, tänker över dem och ibland ångrar man sig...

Du kommer säkert få en kanon fest!! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits