Decapitated

Tog på mig min svarta college tröja, hade håret bra fixat och tyckte att jag såg ganska cool ut gick ut. Det fungerade i ungefär i fem sekunder för det blåste och mitt hår blev skitfult och jag såg mest frusen ut.

Kom till jobbet och såg den skrämmande högen av papper som betyder extra arbete på jobbet. Kände att mycket av glädjen från igår då det gick så bra försvann. Fick hjälp av en kollega som satte sig på en plats i närheten för att hjälpa till. Då försvann många av arbetena men jag förberedde mig ändå för avrättningen som brukar börja runt elva-tolv och sen pågå i några timmar.
Ingen ringde. Det som jag trott skulle bli min totala avrättning inför helgen försvanna och vi satt och hade riktigt roligt satt och skämtade med varandra och prata om diverse olika händelser på jobbet. Bland annat de nya schemat, behandlingen av sjuka och så alla andra vanliga ämnen, personalfördelningens arbete och elever.
Gjorde ett par riktigt snygga moves och var fett nöjd när jag åkte hem. Blev lite fnissig av någon märklig anledning på vägen mot pendeltåget och började helt plötsligt fnittra på perrongen. Jag bjuder på det och jag fick ju sitta själv. Vaknde TRE, det var lite oväntat och sent. Hade äntligen fått hem skivan så jag sitter och lyssnar nu, kommer väl nån slags kommentar senare.  


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits