diskussion före jobbet

Hade två drömmar i natt osäker på om det var mardrömmar eller inte men jag sov väldigt dåligt och då brukar det i regel vara mardrömmar.
När tåget till jobbet kom mötte jag en kollega och berättade vad jag kände inför olika saker och min situation och hur jag mår. Det kändes skönt att släppa ut trycket med någon som jobbar på samma ställe där och vet precis hur det kan vara med att få ihop privatliv och allt som pågår.
Det kändes faktiskt bättre efteråt och på jobbet var det struligt och jag hade fett bra koll. Uppenbarligen är det så att jag är bra på att ta hand om störningar men mindre bra på regler : / 

Jag tror att jag har bra koll - tills något oväntat händer då blir det tilt på en gång, dock är preioderna kortare och lösningarna kommer fortare. Fick ingen tid alls att diskutera detta med min handledare och jag ska försöka skapa lite tid imorgon och få honom att förstå hur illa det är för mig. Hur dåligt jag mår och hur jobbigt det är för mig och min familj.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits