Färgning av håret

Vaknade halv ett. Lite senare än jag väntat mig. Har lite att stå i idag eftersom jag ska träffa aL_ och Marie för att äta middag och kolla på bio - surf's up. Hoppas att filmen är bra för jag måste få skratta lite har varit ganska jobbigt senaste dagarna. 
Har också bestämt att den gröna luggen får vänta tills jag får längre hår för nu skulle de se konstigt ut med grönt i luggen med tanke på formen jag har på den. Iallafall så här följer i bilder hur jag såg ut i början till slutresultatet. 
Bjuder även på en bild där jag gäspar och inte ser riktigt klok ut. 
 
Last night as blondeBrillance färg nr 852Färg i håret .. ser ut som nått annat..BrunpanikFönad och färdig :DRedo för världen och internet*Gäsp*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits