Frisyrbyte + verumbakterier

Just det nu blev det ju lite omvänt, skulle ha skrivit om mitt nyklippta hår ju! Det blev ett matinlägg i stället.

Efter fyra månaders vånda gick jag till Frisörimperiet för att eventuellt få lite ordning på burret. Satt och bläddrade länge i deras böcker innan jag blev kallat till en stol och fan vilken ångest. Det finns ju så sjukt många snygga korta frisyrer. Jag sa som det var till tjejen som klippte mig att jag inte hade nån jävla aning om vad jag egentligen ville ha. Att jag kanske ville spara till långt eller att jag kanske ville klippa det kort igen. Bäst hade varit om hon sagt att hon hade den perfekt frisyren för mig vlle dra upp Top Model momentet där modellerna får nya frisyrer hur mycket de än klagar och att hon skulle få chansen att bestämma vad jag skulle ha och sen skulle jag få tåla det.

Tyvärr var hon försiktig och jag var tvungen att bestämma mig.
Hon klippte och jag blev lättare om huvudet och det såg inte alltför fruktansvärt ut men på nått sätt så kändes det lite för (tantigt? mesigt? tråkigt? kontorigt?) vårdat för min smak. 
Ch  tog bilder innan jag gick och även när jag kom tillbaka. Kan inte låta bli att tycka att jag är knubbig :( Känner mig som Verum hälsofils bakterierna. Har ju berättat om mina skinnyben och att min överkropp inte gillar samma storlekar. För att göra något åt det så tränar jag, kosten har inte ändrats nämnvärt men träning är i allafall ett steg i rätt riktning. :D  


FöreEfterVerum bakterie


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits