Halsdukskärlek

Aaaaaaaaaaahhh!!! Min förra handledare kom och gav mig min efterlängtade halsduk idag *_*
Så jävla snygg!!! och precis så oversize som det ska vara iår. Åh jag har snyggaste halsduken i hela världen!
Bilder kommer senare.

Annars idag så har jag av min handledare fått chansen att kompa resten av dagen så att jag kan få vila ut lite. Har varit så sliten ett tag. Då kanske jag inte behöver semester nästa vecka som jag funderat på.

Åh lunch på Lucky Garden idag. Jag fick min mat så snabbt att jag inte hann ta upp min medhavda bok. Normalt sett är de så långsamma att ta ut maten att man får gråa hår och hinner fundera flera gånger på om de glömt just mig. Fick plötsligt 10 minuter extra av min tid som jag annars hade avsatt för att vänta.

Innan jag gick hemifrån såg jag postavin i brevinkastet. Nya skivor från YesAsia. Jay Chou here i come `_´

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits