huvudvärk kan komma plötsligt..

Huvudvärk kan komma plötsligt.
Eller helt enkelt byggas upp under dagen för att sedan ta katastrofala former vid middagstid. Så är det för mig idag. Hade kännigar i morse men valde ändå att träna vilket naturligtvis är en risk men jag måste träna. Min kropp tar nog med stryk utan att behöva väga alltför mycket.
Ett marknadsundersökningsföretag från Göteborg har jagat mig i månader angående gruppdiskussioner och jag lyckas aldrig komma iväg då jag antingen jobbar eller är upptagen på annat håll.

Tasteline är onda. Via aftonbladet länkades det till en sida med advensfikabröd och fan vad jag blev sugen *_*
Tryffel har jag varit sugen på i evigheter men det är ju så snordyrt, men bilder är billiga båda i kalorier och pris - titta
här om du törs.
Sen hittade jag en pekannötspaj som jag blev helt sjuuuukt sugen på *_* Receptet finns här 

Nu har jag även bestämt att jag ska göra lite onlineshopping. Cdskivor och böcker på Cdon.se.
Sen eventuellt blire bio med Äl och Marie men då måste huvudet ge upp!

Paj paj paj *_*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits