inslagshysteri

Insåg att jag inte kunde skjuta på det längre och gick ut i presentskåpet där jag förvarar rengöringsprylar och alla presentpapper, julklappspapper, silkpapper kartongbitar, rosetter, glitter, glamour och snören i fem ! olika former.. antalet färger vågar jag inte ens gå in på. Men vi kan ju säga så här att jag hade en viss typ av presentartikel i 16 olika färger..... Vill man slå in det färgladaste paketet så har man alla möjligheter att göra detta hemma hos mig.
Grävde fram de papper jag tyckte var snyggast tillsammans med två sådana där rosettgrejer man har på lite dyrare paket i olika färger samt ett normalsnöre. Placerade allt på bordet och drog fram filmen ur Åhlénspåsen, till min stora glada lättnad var den redan inslagen. Hurra för mig som bett om det då jag inhandlade den.
Åkte ändå in en halvtimme tidigare för att eventuellt hitta en present till och så behövde jag hårspray till mitt hår.
Det blev inget av det :(


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits