Jag HATAR rökare!

Jag hatar rökare. Rökare luktar illa, rökare sprider äcklig stank, rökare har ingen känsla för andra människor hälsa, rökare kostar vården pengar och rökare är ONDA.
När jag skulle åka hem från Stockholm C så fick jag vänta ett par minuter på plattformen. Överallt står dem som pestbakterier och försöker hitta så stor yta som möjligt att sprida äcklig stank och oandningsbar luft.
Jag zickzackade mig fram mellan dem samtidigt som jag måste hålla andan och be Gud, Allah, Buddah (och alla andra högt uppsatta "personer") att det ska börjar blåsa så att det ska kommer luft man kan andas.
De äckliga jävla rökarna puffar ut luft och eftersom jag måste andas så får jag i mig den äckliga röken och får då självklart hostattacker. De dumma jävla rökarna ger MIG onda ögat.
DET ÄR DUUUU SOM STINKER vill man skrika men jag ger onda ögat tillbaka. JÄVLA CANCERIDIOTER!
Dessutom måste jag hålla mig undan från de skrikiga monstret (barnet) som stör mig ännu mer. Barnskrik är okej på ett väldigt lågt stadium. Man kan helt enkelt inte få tyst på en ungjävel om man inte trycker ner en strumpa i halsen på dem och eftersom det är olagligt .... får man till viss del stå ut.
Fick en fantastisk plats på tåget och njöt i flera sekunder tills en sån där jävla rök-idiot kommer och sätter sig så pass nära att jag kan känna stanken och måste flytta mig eftersom jag håller på att få en attack igen. Jag tål inte röken. 

Jag har inget emot människorna bara folk som medvetet (man VÄLJER att börja röka) placerar sig så att vi som inte tål rökning inte kommer undan utan måste andas in den äckliga jävla förstörda luften
För er idioter som är rökare och försöker försvara den pest kan jag ju bara säga att jag sförpestar inte luften även om jag fiser ibland, jag luktar inte illa, ingen behöver flytta sig ifrån mig pga någon av mina laster men jag har FAN inte bra hälsa och varje gång DU tänder på förstör du min och många andras hälsor en liten bit till.
Tänk på det IDIOT!

Kommentarer:
Postat av: Åsa

Helt rätt, håller med dig

Postat av: Anonym

Ta inte i så att du spricker nu, måste vara jobbigt att vara så perfekt själv, inte sant? Det är ett val att börja röka men det är en kamp att sluta, men det är du nog inte medveten om.

Tänk innan du kallar folk idiot, det faller ofta tillbaka på dig själv.

2007-11-20 @ 15:42:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits