Jag svär....

Har fått klagomål på att jag svär jävligt mycket i min blogg. Jag vet att jag gör det och det här är ingen kyrklig anslagstavla, jag vet också att jag ibland skriver med grammatik som kan få vem som helst att se RÖTT. Om du inte gillar mina fula ord eller min taskiga grammatik - läs inte. Ingen tvingar dig. 
Detsamma gäller om du tycker att jag är självupptagen - ingen tvingar dig att läsa om det heller. Mitt tips är att klicka på det lilla krysset i hörnet eller tillsammans med knappen alt trycka på F4 så behöver du inte ta del av "du är ju sååå ful" Beckis. Svårare än så är det inte. Dessutom går det ju inte att komma undan att den här bloggen heter beckis och handlar om mig. Att du tycker att jag är ful är tyvärr inte så mycket jag kan göra något åt. Det är ju bara att beklaga. Alla kan ju inte tycka om nån som är så självupptagen som jag.

Gud att jag ens orkar bemöta en så korkad kommentar. 

Har jag gett dig nog med uppmärksamhet nu? så att jag kan gå tillbaka till mitt självupptagna liv?
Thank you!

Kommentarer:
Postat av: Rebecka

Fy, för dumma kommentarer..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits