julskinkekriget trappas upp

Jag skrev ett inlägg om märklig julskinka för några dagar sedan (som jag köpt på hemköp).
Och länkade då i mitt inlägg om Karin Ahlborg från Aftonbladet och hennes syn på Coops äckliga julskinka som innehåller mer tillsatser än skinka - typ.
Nu har Coop svarat upp med att "ja det här är ju tråkigt (ja att nån kom på dem) .. vi ändrar skinkan till nästa jul (säkert)"
Idioter.
Jag hoppas att någon håller koll på dem! Grisröven ska vara utan tillsatser!

Vill man läsa om deras kovändning och att grisa ner (aftonbladets ord, inte mina) kan man klicka in sig
HÄR


Grisar är gulliga. *_* Snart kommer dock julen och jag känner för de söta små liven. Men grisröv är ju sååå gott *_*


Gris (från Min vän Charlotte)Två små grisarMinigris från Wallpaperbase.com


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits