Klädshopping

Surfade lite på nätet innan jag åkte till stan för att hitta lite inspiration och fann direkt två väskor jag ville ha.
Tyvärr så avgjorde priset min önskan, den vitbruna kostade 1219 EURO och silvriga kostade 1900 EURO. Jag har pengar men nån jävla måtta får det vara.
I vilket fall så åkte jag till slut lite motvilligt in till stan för att få tiden att gå och hamnade på Lindex. Letade efter något fint att ha på mig till julfesten eftersom jag redan tröttnat på det röda linne jag tänkt ha (se bild 4). 
Det blev två lila uppenbarelser. Det avgör att det helt enkelt blir lila/grön/gult smink på lördag då julfesten äger rum. Jag hinner dock ändra mig 700000 gånger innan dess och det kanske slutar med brunt smink. 
Hittade även ett par skor. På Lindex. Jag menar Hallå Lindex. Skor på Lindex *chock*
Nu är dock frågan vad jag ska göra med det röda linnet. Kommer jag att använda det eller bara låta det hänga fint i garderoben. Tiden får utvisa.
 

FendiväskaFendiväskaLindexskor med stjärnorLindexlinne med `paljetter


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits