Last night as blonde

Okej imorgon är det dags. Då ska jag färga håret BRUNT.
Har längtat såå länge efter att bli... rödhårig *suck* men vi (jag) minns ju hur mkt jag grät när jag försökte få bort det röda så jag ska inte göra det misstaget igen.
Dessutom har jag fått hårtips av min hårfärgningsguru och han tror på mig i grönt så det blir den galna grönversionen. Jag vet att det är sjukt galet men jag vill prova! Problemet är väl att jag kommer att se ut som en julgran om jag bär något rött till. Jag har inget att förlora förrutom min värdighet!
Jag vill också tacka er EN person som röstade i hårval 2007. Det var ett mycket bra val. Färgvalet bli än så länge brunt och grönt. Före och efterbild. 
:
Last night as blonde  Mörbrun och grönt - tuff kombination i burrrrrr

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits