Lila blev Rött

Okej nu är det officiellt jag är färgblind. Mitt hår blev brunrött. Vilket är lite skillnad från den lila jag förväntat mig. Haha. Det är lite irriterande dock men va fan färgen hette Rogue Noir, rödsvart liksom. Det passar ändå ganska najs till min outfit på lördag så det får gå. En annan sak är att jag insåg hur mycket jag saknat det röda håret. Det är något speciellt med rött hår.

Mötte mamma idag och vi gick på Sundbybergs julmarknad. Den var lite light tråkig om man säger så. Det kan ha varit för det tråkiga vädret men också på grund av att de var så lite att göra där. Lotterierna var jättetråkiga! Vinn en julskinka! Ooooh! eller varför inte en fruktsallad från coop. Det är tyvärr inget skämt. Andrapris i ett av lotterierna var en konservburk med FRUKTSALLAD från coop.
Mamma vann både en fruktsallad och en senap (också det ett andrapris). Vi gick sedan och åt middag på Winner House, det som en gång i tiden blev klassat av min familj som världens bästa kinarestaurang. Den har nu gått över till billigare råvaror och mindre god mat. Det var deras kinamat man mätte alla andra krogar efter. Ingen fyra små rätter av alla fyra små jag ätit i mina dar var så bra som deras. Nu är den dock lika tråkig som många andra och priserna är sjukt höga. 135 spänn för fyra små är inte ett bra pris. Det är föL micket.

Vi diskuterade Bonde söker fru och inredningsprogram. Vi kom fram till att inget av programmen egentligen slutar lyckligt. Inredningsidéerna är ju ibland så konstiga att man har en känsla av att familjerna dagen efter köper ny färg och nya inredningsprylar och i Bonde söker fru är det alltför många kvlnliga deltagare som antagligen inte har en aning om vad det betyder att bo ute på landet eller helt enkelt inte är där för att hitta någon utan för att visa upp sig. Jag ska dock inte döma ut BsF eftersom jag sett max en halvtimme (flipptid) på programmet. 
 

Rödhårig igen

Kommentarer:
Postat av: Elin

Men det där blev ju snyggt! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits