Luddig mat i bilder *varning*

Sista 1½ timmarna på jobbet var horribla. Ett tåg hade ett slangbrott - dvs den slang som pumpar luft till bromsarna. Om den går av kan det betyda flera olika sorters saker, i jättevärsta fall kan tåget ha spårat ur.
En kollega rensade i kylskåpet och hittade luddig mat som jag genast tog kort på. Får se om jag orkar skicka bilden till någon på jobbet och fråga vem det är som äter luddig pasta.
Själv åt jag Nacho De Luxe från Taco Bar. Jag var helt ensam i restaurangen på Vasagatan. Hon var överlycklig att jag kom så att hon fick något att göra. Hon skämtade om att hon gjort hela veckans städuppgifter och var väldigt uttråkad. Kom och jobba hos mig tänkte jag :D
Dagens stora i-landsproblem bestod av jobbets tv, vilken skärmupplösning skulle man ha för att bäst kunna se Simpsons *allvarligt*

Luddig mat är läskigt!Nacho De Luxe

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits