Mensolycka *ej blodkänslig*

Vaknade kvart över sex av att något var jävligt fel. Insåg snabbt att det hade med mensen att göra och kastade mig ur sängen, rusade ut i badrummet och räddade det som räddades kunde.
Det var blodstänk ända ner till knäna :S och då hade jag ändå tampong som borde räddat situationen.
Det sägs att mens består av typ en matsked. Jag skulle snarare säga minst en deciliter.
När jag äntligen kom tillbaka till sängen efter att ha torkat upp även i hallen där jag droppat på vägen mot badrummet hade sängen fått sitt oxå. Fan va SUR jag ÄR!
Hur länge har jag haft min nya säng? en månad? och redan befläckad. Fan jag blöder aldrg så här mycket.
Jag hoppas att jag får tvättid så att jag kan ta bort det värsta
Efter det sov jag väldigt dåligt och har nu rejäl huvudvärk. Ska jobba natt så det kommer att bli en del pillerätande idag.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits