Min mus svåra dag

Min mus har idag haft svårt att andas då jag valt att ha på mig mina sextrosor. Trosorna ska man bara ha på sig tillräckligt länge för att visa upp sig för sin darling, ta av dem (ha sex) och sen tvätta dem för att använda dem igen. 
Vad detta har lett till är att min rumpa blivit extra svettig. Nog om det.

Eftersom jag bara råkade vara uppe väldigt sent igår så blev det ingen tvättstuga idag heller. Paniken nu är så stor att jag antagligen måste köpa trosor imorgon för att klara mig till nästa gång tvättstugan är ledig. Antagligen också en del kläder. Sånt är ju både jättejobbigt och kul. 

En underbar människa på jobbet pratade om hur viktigt det är att inte trycka ner sig själv över jobbet för man är säkert inte så usel som man tror. Min hjärna hör och jag VILL så gärna ha det så.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits