Min pappa älskade aldrig mig.

En annan sak jag kommit på de senaste dagarna är att min pappa aldrig älskade mig. Jag tänkte på många av de situationer vi varit med om där han visat absolut NOLL gemenskap, affektion, vilja, känslor you name it..
Berättade min teori för mamma som höll med lite försiktigt.
Det skulle förklarara lite varför jag är så extrem på att försöka tvinga fram mig själv hela tiden. Ändra personlighet så fort någon ny människa dyker upp. Kämpar för att få honom att älska mig.
Det känns ju fan sjukt! Det är ju över 12 år sedan vi sågs senast.
Men eftersom det är fars dag idag och man ska ge dubbla efforts så ger jag honom dubbelt så mycket hat idag.

Pappa jag hatar dig, hoppas att du känner det och skänker mig nog med pengar för att kunna gå i terapi och bli av med mitt självhat samt en enorm summa pengar så att jag kan shoppa mig ur det här.

Älskar resten av er!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits