morgonstockholm

Dagen har varit minst sagt märklig, tidsmässigt. Nu är det ungefär 12 timmar sedan jag gick upp och kroppen fattar typ ingenting. De värsta är att jag inte är så där jättetrött heller. 
Den underbara människan som löste av mig från jobbet imorse kom tidigt så jag hann njuta av morgonstockholm och ta lite bilder. Det tråkiga är att man inte kan känna den rena luften innan alla onda bilar kommer och förstör, eller friskheten.
Mest underbart var att komma till Spånga där solen börjat gå upp. Stod och njöt en stund på bron.
Bjuder även på en bild på mig där jag har fått till en märklig look. Jag ser nog lite evil ut. Är jag? antagligen.

Stockholm C kl. 5:56 Spånga kl. 6:23
Jag kl. 6:04

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits