Mycket lördag

Det här går ju inte! Jag har inte skrivit på nästan två dygn!
Har varit upptagen av gräl, sömn och kollegor.
Idag lördag fick jag värsta paniken av hur allt runtomkring mig är just nu och flyttade över massa pengar från mitt sparkonto för att shoppa mig fri från ångesten.
Åkte in till stan för att köpa födelsedagspresent till Äl, gick runt på BR leksaker i nästan 30 minuter ! men hittade inte alls vad jag sökte. Han ville ha något roligt batteridrivet. Nej inte en dildo. Typ en radiostyrd bil.
Ska nog köpa en extrafilm ändå trots att jag inte ville det från början.
Mötte upp en kollega och vi fikade och tittade på NK-väskor.
Gårdagens halvfrukost, en panini från Masters Salladsbar på Vasagatan (Ost & skinka) samt dagens middag hemma hos mamma (som iofs inte syns). Mamma bjöd på pekinganka. Precis så som det ska ätas. Brödet, purjolök, soja och självklart ankan.
De mesta av det inköpt på Hong Kong Trading på kungsgatan/kungsbron.

Trist att Sverige förlorade mot Spanien.

Ost + Skinka från Masters Salladsbar Mammas dukning

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits