Övertyga sig själv

Idag var det tänkt att jag skulle träna och hade klockan på ringning 1145. Var så satans trött från igår och kände att jag behövde sova ut.
Halv elva ringde en person - hej det är Runström.
Jag känner ingen sådan och tänker ut någon bra, hejdå replik.
-Ligger du och sover?
Eftersom man alltid är oärlig med denna replik oavsett om klockan är fyra på eftermiddagen eller tre på natten svarar man (jag):
-Ooooh nej då. Man kan nästan övertyga sig själv..
-Är du ute i banområdet och går?, kan du jobba i helgen?
*gäsp* om jag.. i banområdet... ?
-HAHAHAHAHAHA
-???? *gäsp*
-Det är Krondahl (personalfördelare på vårt jobb), kan du jobba i helgen?
Onda ögat
-Nej det kan jag inte, gäsp.
-SYYYYYND!

Sen började en sms diskussion med min mamma som frågade vilken dag som skulle passa om man vill baka bullar till mitt jobb. Jag har en känsla av att min familj lider av något slags bekräftelsebehov.
Inte så konstigt hon hade fått en sockerkaka över för något år sedan som jag tagit med och jävlar va folk åt.
Sen bakade hon bullar efersom folk blev så glada och slutligen så blev det tradition.
100 hungriga ungar på banverket som gillar bullar och kakor liksom.
Feed me please!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits