*ridå*

Jaha, det kändes bra i fem sekunder till och sen tog det slut. Avslutade snabbt senaste inlägget eftersom min handledare som varit borta ett tag kom för att prata om saker. Alert Alert.
Det visade sig att han ville veta om jag ville åka någonstans. Oh!!! romantisk strandresa till Maldiverna?, shoppingresa tilli New York? Sand-safari i Dubai? skidor i schweiz? *_*
Neeeeeej med tåg, på vår bana.
........ aha....  ja, jag har alltid drömt om att åka till Västerås och Uppsala. De stationerna är lite speciella. Sen vill jag åka till Växlingen Köping och Nejjjjjimans (dessa är platser runt mälarbanan som har med tåg att göra).
Ja men då kan vi göra det i december för vi ska sitta ihop då med man måste ju säga till i ... *Rebecka slutar lyssna*. Jag hade ju helt andra planer inför december ju. Januari är alltför långt bort. :(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits