ris och cocacola

Mitt matbloggandes har fungerat riktigt bra senaste tiden. Dock är det mest mat jag köper. Måste börja laga mat för att fixa lite roligare bilder plus att man sparar mycket pengar om man faktiskt äter det man lagar => vilket är det jag är jättesämst på.
Jag tvingade en kollega bestämma åt mig vad jag skulle äta häromdagen och han sa thaimat och det är alltid trevligt. Då blev det kyckling med jordnötssås på sawade.. sawadiii?.. sawadee?
Idag blev det kyckling i rödcurry på samma restaurang. Det är en favoriträtt alla gånger!
Ytterligare en kollega sponsrade min bildsamling med sin Angusburgare. Tyvärr följde löklukten med resten av arbetspasset. Jag måste också erkänna att min kost mest består av ris och coca cola.
En coca cola om dagen håller fläsket på plats :D

Kyckling i rödcurry (Sawadee)Kycklingspett med jordnötssås (Sawade)Angusburguru

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits