ritualburgare

Efter en alldeles utmärkt eftermiddag där min handledare klagade på att jag skämde bort tågen alltför mycket *suck* Givmilda Rebecka, fick vi rast. Jag var sugen på lasagne men insåg när jag kom utanför jobbets dörrar att mitt favvoställe var stängt. Hamnade på Max där jag köpte burgare och läste vilka fett smaskiga erbjudanden de har nu till julen.
Åh my f-ing GOD, jag ville ha allihopa men valde att inte ta någon. Jag ska ju trots allt på julbord imorgon och jag hann ju inte träna imorse då jag var så trött att jag trodde att jag skulle avlida.
Ingen lär ju gråta över det.
Åt upp burgaren och när jag åter kom i tjänst berättade min infokollega att det imorgon är hamburgarhelg (alltid från Burger king).
Ritualer är ett måste när man jobbar var tredje helg alltid med samma tider. Jag har provat alla helger och det är olika på var och en av dem. Vill dock inte avslöja favoriterna. Iallafall jag lär ju inte köpa burger king sallad imorgon även om jag borde. Fan, hade jag kommit på det här med ritualburgare hade jag INTE köpt det idag.
Sen pratade vi om hur bra och bäst Max är och slutligen om att tågen ibland är onda och att man kan tjäna pengar på att köra över folk. En helt vanlig fredag på jobbet.


Max orginalmål

 Bilden kommer från Max och jag har den som bakgrundsbild om någon vill ha en större mer aptitlig version.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits