Skylt med texten Pedofil

Gick och lade mig två men somnade inte förrens fyra-halv fem. Självklart så är jag dödstrött idag och trots att jag hade klockan på ringning till tolv så stängde jag av och sov vidare. Nu halv två känns dagen som att den nästan är över och det var inte alls det jag önskade mig när jag gick och lade mig igår.
Planerna var att jag skulle upp, baka bröd, sen åka och träna. Har helt plötsligt fått något maniskt över det, jag måste ha något att göra. Men träna är ju inte av ondo direkt eftersom jag inte är vältränad.
Fastnade dock framför tvn där Dr Phil träffar en känd pedofil som berättar om hur, varför och hur man ska stoppa folk som honom (pedofilen alltså :P ). Man vill ju på något sätt att de ska vara skitful, se onda ut och att de ska vara någon skylt som hänger över där det blinkar Pedofil - sanningen är att killen som Phil intervjuar ser fett vanlig ut och om man såg honom på gatan skulle man inte vända sig om.
Det är klart att det är naivt att tänka så, Ted Bundy var tydligen skitsnygg och dödade många människor i Usa.
Nu ska jag jaga möjlk så jag kan baka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits